RSS

Elena de Strozzi “Moteris sniegynuose”

30 Lie

Aprašymas: 

Populiarios rašytojos romane – lietuvaitės architektės Gediminos ir išdidaus sėkmės ir moterų dėmesio išpaikinto „Formulė-1“ lenktynininko, suomio Aneso meilės istorija.

Aš manau….

Patinka man labai Strozzi rašymo stilius. Patinka skaityti jos knygas, nors tai yra tik romanai, paprasti romanai, tačiau kas skaito šios autorės knygas turbūt žino apie ką aš kalbu sakydama, jog ji kitaip negu kiti, sugeba labai sudominti ir pritraukti skaitytoją, ne tuo paprastu banalumu, o įpindama ir kokių nors įdomesnių gijų į visą istoriją. Labai padeda atsipalaiduoti man šios knygos, kai vyksta kas nors kas man nepatinka.

  • Vertinimas: 9/10
  • Puslapių skaičius: 302psl
  • Išleido: Alma Littera, 2007m
  • Knyga: Iš bibliotekos
  • Perskaityta: 2011.07.22
  • Originalus pavadinimas: Moteris sniegynuose
 
Parašykite komentarą

Posted by on 2011-07-30 in 2011

 

Žymos: ,

Parašykite komentarą

 
