RSS

Facebook

03 Sau

Įdomi idėja sukurta yra sukurta facebook’e (jos autorius Miesto Kaukas), kur talpinami visų vartotojų rašančių apie knygas įrašai (galite pažiūrėti tinklaraščiai)

Taip pat daug bloger’ių turi savo facebook paskyras pvz:

Aš skaitau

Ką skaityti

Good Books Steal Sleep

Nosferatas

Štai čia galite paskelbti ką skaitote šiuo metu: Šiuo metu skaitau

 
5 Komentaras

Posted by on 2012-01-03 in 2012

 

Žymos: , , , ,

5 responses to “Facebook

  1. Nosferatas

    2012-01-03 at 22:22

    Ir aš turiu, ir aš turiu! :} šiaip patogu turėt, nes nereikia užpilt paties blogo smulkmenomis, kuriomis norisi pasidalinti.

     
  2. Knygų blogai (@knygublogai)

    2012-01-04 at 10:34

    Aš dar noriu pridėti, kad ta pati įdėja yra įgyvendinta ir twitter.

     
    • knygulentyna

      2012-01-04 at 11:29

      šaunu. Aš pati kai nesinaudoju twitter, tai nepastebėjau.

       

Parašykite komentarą

 
