RSS

Naujas darbas ir kiti dalykėliai

01 Bal

Tai vat, žmonės skaitantys mano blog’ą nuo ryt pradedu dirbti naują darbą ir tikrai tikrai jo laukiu, nes kolektyvą beveik visą pažįstu ir ten susirinks tokie nepakartojami žmonės, kad jausiuosi kaip namie su jais🙂 Matyt supratot kad esu super laiminga🙂

Tai pat mane kamuoja diplominis darbas, vat su juo sunkiau, nes tikrai sunkiai rašosi, net nežinau ką daryti… na bet šiandien aš neliūdžiu, o džiaugiuosi🙂

Knygų taip pat nepamirštu, greitu metu atsiras keli nauji atsiliepimai, tikiuosi mano gyvenimas stos į vėžes ir aš imsiu pastoviai skaityti, ko labai labai pasiilgau🙂

P.S. Jei negaila tai paspauskit like ant šito puslapio http://www.facebook.com/bigboxlt labai padėsit mano naujam darbui🙂

P.S.S Labai Jus visus myliu, nes pastebėjau, kad ir nereguliarus mano blog’as jis vis dažniau lankomas, tai man reiškia labai daug, nes matau, kad Jums Mielieji įdomu ką aš rašau🙂

 

 
Parašykite komentarą

Posted by on 2012-04-01 in kažkas

 

Parašykite komentarą

 
