RSS

Jean Sasson “Princesė: visa tiesa apie gyvenimą po skraiste Saudo Arabijoje”

12 Kov

Anotacija:

Krašte, kurį tebevaldo karaliai, aš esu princesė. Prisistatyti jums galiu tik kaip Sultana – tikrojo savo vardo negaliu atskleisti, nes bijau, kad manęs ir mano artimųjų neištiktų kas bloga dėl to, ką ketinu jums papasakoti.

Esu Saudo Arabijos princesė, karališkosios Saudidų dinastijos, šiuo metu valdančios Saudo Arabijos Karalystę, narė. Kaip moteris iš vyrų valdomo krašto, negaliu kreiptis tiesiai į jus, todėl paprašiau draugę amerikietę, rašytoją Jean Sasson, išklausyti mane, o paskui papasakoti mano istoriją.

Gimiau laisva, bet šiandien esu sukaustyta grandinėmis. Jos, nematomos, buvo laisvai užmestos ant manęs ir aš jų nepastebėjau, kol sulaukiau tokio amžiaus, kai ėmiau viską suprasti, ir tada mano gyvenimas virto nuolatine baime.

Aš manau:

Akis patraukė viršelis, todėl greitai pasičiupau šią knygą bibliotekoje, per eilinį savo apsilankymą.

Dar viena knyga iš vadinamosios “akių serijos”. “Akių serija” tai knygos kurių viršelyje yra moteris su pridengtu veidu ir matosi, tik jos akys.

Nedaug esu skaičiusi knygų tokia tema. Nelabai man jos ir patinka, nes daugelis aprašomų dalykų verčia mano odą šiurpti… Vargšės moterys ir mergaitės gyvenančios tose šalyse. Jos gauna turtus ir prabangą, bet retai kada meilę ir supratimą.

Šioje knygoje pasakojamas Princesės Sultanos gyvenimas. Atskleidžiama jos maištinga siela, meilė ir atsidavimas seserims, motinai, o paskui ir vyrui. Knyga nestokoja šmaikščių pasakojimų apie mažosios Sultanos krečiamas šunybes broliui ir kitiems jai ne itin patinkamiems asmenims. Deja knygoje yra ir liūdnų pasakojimų apie skriaudžiamas, prievartaujamas, bei apipjaustomas moteris, kurios negali ( o kartais tiesiog nedrįsta ar bijo) pasipriešinti vyrams. Prabangos apsuptos skriaudžiamos moterys…

  • Vertinimas: 8/10
  • Puslapių skaičius: 256psl
  • Išleido: Alma littera, 2012m
  • Knyga: iš bibliotekos
  • Perskaityta: 2013.01.25
  • Originalus pavadinimas: Princess: A True Story of Life Behind the Veil in Saudi Arabia
 
Parašykite komentarą

Posted by on 2013-03-12 in 2013

 

Žymos: , , , , ,

Parašykite komentarą

 
