RSS

Iššūkiai!

02 Vas

Man visai patinka daryti visokius iššūkius susijusius su skaitymu. O kaip Jums? Radau vieną labai gerą, kurį tikrai norėsiu daryti, todėl dalinuosi ir su Jumis :]

Šio išsšūkio kūrėjas galima rasti čia: Popsugar

Versiją spausdinimui galima parsisiųsti iš čia: Print

 Sakykit, o jei viena knyga atitinka tarkim du čia pažymėtus punktus (knyga daugiau nei su 500psl ir Autorius kurio knygų dar neskaitei) ar žymite pliusuku abu punktus ar skaitote kitą knygą kuri atitinktų tą kriterijų? Aš manau, kad skaitysiu dvi knygas, kad netyčia nesigautų sukčiavimas :]

Metų pabaigoje galėsime palyginti rezultatus. Sėkmės!

28ac88647e7b7abd3a1faa0284636e4c

 
 

Žymos:

5 responses to “Iššūkiai!

  1. Perskaičiau

    2015-02-02 at 15:30

    Turiu šį sąrašą išsisaugojusi, nes ir man jis patiko, nors buvo punktų, kurie atrodo pakankamai sunkiai įgyvendinami😀 O ir kol kas rimčiau juo neužsiėmiau, gal metų eigoje pažiūrėsiu, kiek netyčia punktų įvykdžiau, o gal, kai pritrūksiu skaitymo (įdomu, ar kada nors taip bus😀 ) ar niekas iš turimų knygų netrauks, pažiūrėsiu į šį sąrašą ir ką nors bandysiu pagal apibūdinimą susirasti🙂

    O dėl to, ką daryti, jei viena knyga atitinka kelis punktus, tai kiek skaičiau internete, yra daroma įvairiai, kaip pats žmogus nori🙂 Aš galvoju, kad tam įtakos gali turėti ir tai, kiek skaitantysis per metus apskritai perskaito knygų. Nes norint šį iššūkį įvykdyti per šiuos metus (nes jis ir vadinasi būtent 2015-ųjų challenge) ir perskaityti po atskirą knygą atskiram punktui kažkam gali būti ir sudėtinga, jei perskaito pvz. 20 – 30 knygų per metus🙂 Net ir man skaitant vieną knygą vienam punktui būtų pakankamai sudėtinga jį įvykdyti, nes perskaitau maždaug tokį kiekį knygų kiek punktų yra🙂 Ir jei pradžioj atrodytų, kad vos ne bet kurią norimą perskaityti knygą galima pritaikyti konkrečiam punktui, jiems mažėjant ir pasirinkimas siaurėja ir laisvės mažėja🙂

    Bet apskritai tai sveikintina idėja! Ir būtų įdomu, jei padarytum savo tinklaraštyje pvz ar skyrelį, ar įrašą, kur būtų surašytas kiekvienas punktas ir prie įvykdyto punkto būtų parašytas knygos, kurią perskaitei pavadinimas (arba nuoroda į ją). Taip būtų patogiau sekti, kaip sekasi įvykdyti, o ir pasisemti minčių, jei kartais ir pati rimčiau imčiau domėtis šiuo iššūkiu🙂

     
    • knygulentyna

      2015-02-02 at 21:08

      Kai kurie punktai ir man atrodo sunkūs, bet bandysiu ką nors sugalvoti🙂 o pavyzdžiui kai kuriems jau turiu numačiusi po knygą, kurios ilgai guli pas mane. Tikiuosi pavyks jas pagaliau perskaityti,

      Na aš perskaitau apie 50 knygų per metus, taigi žymėsiu vieną pliusuką prie knygos atitinkančios kriterijų. Gale metų pažiūrėsiu kaip sekėsi.

      Tikrai gera idėja su tuo atskiru skyreliu, reiks kitą savaitgalį prisėsti ir ką nors sukurti ką nors, nes darbo dienomis kažin ar spėsiu🙂 Beje ačiū už idėją, net nebuvau apie tai pagalvojus😉

       
      • Perskaičiau

        2015-02-03 at 0:00

        Nėra už ką🙂 Sėkmės vykdant šį iššūkį.

         
  2. vaiduokle

    2015-02-02 at 18:50

    Aš šiame išūkyje taip pat dalyvauju ir jau esu uždėjusi 5 pliusiukus! Užsibrėžiau taip: viena knyga – vienas pliusiukas, žiūrėsiu kaip pavyks🙂 Sėkmės ir tau!😉

     
    • knygulentyna

      2015-02-02 at 20:59

      Ačiū. Aš ir bėgu žiūrėti ką jau esu perskaičiusi ir kas atitinka išvardytas kategorijas🙂

       

Parašykite komentarą

 
